Garantie
De producten worden met alle zorg gemaakt en alle mogelijke moeite wordt er gedaan om deze in topconditie te leveren. Toch kan het helaas voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om, binnen twee maanden na constatering van het gebrek, melding hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal er kosteloos zorg worden gedragen voor reparatie of vervanging.

Algemene vragen of klachten
Wanneer u een vraag, opmerking of klacht heeft, kunt u deze via e-mail sturen naar info@keepongiving.nl. Er wordt getracht om uw e-mail binnen één werkdag te behandelen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is zeer spijtig en mocht dit het geval zijn, maak de klacht dan kenbaar via info@keepongiving.nl. Leidt dit echter niet tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw klacht aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.